15.11.2017

Koulu- ja joulufiiliksiä








Nämä tämän postauksen kuvituksena toimivat kuvat otin samalla kerralla kuin edellisen postauksen kuvat, mutta unohdin ihan kokonaan julkaista nämä. Eipä siinä, samanlainen ilma tänään melkein on kuin silloinkin, tosin paljon lämpimämpi ja lumetkin ehtivät jo kerran sulamaan ja tulemaan takaisin tässä välissä. Nyt harmi kyllä joudun sisällä tämän päivän olemaan flunssan takia enkä voi niin nauttia ihanasta säätä! 

Kouluunkaan en mennyt tänään jotta voisin ottaa rauhassa ja paranisin mahdollisimman pian, koulun keittiöllä kun ei siihen oikein ole mahdollisuutta. Tänään meille tuli vieläpä leipuri-kondiittori opiskelijoita Ranskasta saakka tutustumaan meidän kanssa suomalaiseen leivontaan ja konditoiriatuotteiden valmistukseen suunnilleen kuukauden ajaksi. Harmi kun en heitä päässyt heti näkemään mutta kyllähän sitä vielä ehtii! 

Joulukin jo lähestyy kovaa kyytiä, jouluaattoon on enää 39 päivää! Pieni joulufiilis mulla kyllä on jo, varsinkin Pinterestiä ja sen etusivua selatessa se iskee aina ihan kunnolla. Vielä ei yhtäkään joululahjaa mulla oo hankittuna, kohta sitä varmaan pitäisi niitä alkaa katselemaan. Joulukoristeet myös ovat vielä jossain piilossa, mutta vielä niitä ei tarvitse laittaakaan, ainakaan mun mielestä. Sellaisen tonttuoven tosin ajattelin tässä jonain päivänä tehdä kun aikaseksi saan, ne on niin ihania.

Mun on vielä pakko kertoa se, että oon ihan innoissani siitä, että oon ehkä viimein löytänyt sen alan, millä haluaisin opiskella ja tehdä töitä! Leipuri-kondiittorin työ ei kuitenkaan oo ihan niin mun juttu että sitä työkseni haluaisin tehdä ainakaan kovin kauaa, niin mulla on ollut jo melkein pientä epätoivoakin kun en oo vaan löytänyt sitä omaa alaa. Viikonloppuna kuitenkin pieni toivonkipinä syttyi mun lukiessa vaikka miten kauan aikaa eräästä alasta ja tällä hetkellä se kyllä tuntuu niin omalta alalta! Mutta eipä siitä muuta, ehkä joskus sitten voin paljastaa lisää...

Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Meilä taas kaikki joulukoristeet & valot esillä, joulukuusenkin eilen kaivoin varastosta! Siinä on joulumieltä kerrakseen, niinkun munkin blogin puolella, muttamutta aijotko tehä jouluisia postauksia tänä vuonna?:)

    http://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, joulukuusi jo tähän aikaan on mulle vähän liikaa :D En vielä oo kerennyt jouluisia postauksia miettimään, mutta kyllä niitä teen jos innostusta ja aikaa löytyy!

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! Ja söpö hauveli.

    pikseleidenpaikka.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihana koiruus ♥ Joo pinterest on kyllä takuuvarma joulufiiliksen nostattaja :D Siitä inspiroituneena ostin ja kasasin omaan kämppään jo joulukuusenkin, vaikka ollaan vielä marraskuun puolella... Mut joulu tulee hurjaa vauhtia. Ihanaa loppuviikkoa sulle :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noppa on kyllä ihana koira <3 Voi kauhia, mää en joulukuusta meille halua vielä hetkeen kun se meidän on mun mielestä aika ruma ja vanha muovikuusi josta aina varisee kamalasti niitä "havuja" , ehkä joskus vielä saan iskän ja äitin ostamaan uuden tai viimeistään sillon kuin muutan omaan kämppään :D Kiitos, samoin sulle!

      Poista