29.12.2017

Loppuvuoden puhelinkuvat

Vuosi lähenee loppuaan, joten ajattelin koota loppuvuoden puhelinkuvat tähän postaukseen. Tai no, tässä postauksessa ei kyllä läheskään kaikki kuvat ole koska muuten tästä olisi tullut kilometrin mittainen, mutta kyllä näissäkin kuvissa on toivottavasti ihan tarpeeksi :D



1. Sain syntymäpäivälahjaksi vanhemmilta peilin, jonka sain itse valita ja päädyin tuollaiseen isoon peiliin, jonka Jyskistä kävimme ostamassa 2. - 4. Innostuin tilaamaan kuvia iFolorilta ja tein niistä tuollaisen kuvakollaasin seinälle, josta tuli niin kiva! Noita kuvia mulla on vielä vaikka miten paljon, läheskään kaikki ei mahtunut tuohon :D



1. - 2. Harry Potter -meemit on parhaita, näissä tosin on kyseessä Hermonie 3. Tehtiin koulussa muutaman luokkalaisen kanssa ruusuja ja lehtiä suklaamassasta isänpäiväkakkujen koristeiksi. Tuo kultaspray on niin kivan näköistä! 4. Ekoja kuvia Nopasta turkin leikkuun jälkeen, turkki on kyllä tuosta jo melkoisesti kasvanut 


1. - 2. Tuon ekan kuvan ottamisessa oli aika paljon hankaluuksia, toinen kuva liittyy erittäin vahvasti 3. Ostin joskus niin ihania neilikoita mun huoneen pöydälle 4. Taisin olla melko tyytyväinen mun instagram-tilin feediin. Mut tosiaan löytää instagramista nimellä @juuulihei. Lisäksi olen tehnyt Nopalle ja mun heppajutuille omat tilit etten koira- ja hevoskuvilla mun omaa tiliä täytä :D Ne löytyy nimillä @cotondetulear.noppa ja @teamwenckebach. Mun instagramithan löytyy tuosta blogin sivupalkistakin!


1. Olin ottamassa Otometri-yritykselle kuvia niiden nettisivulle, muutama kuvista päätyi myös Saksaan maailman johtaville lääketieteen messuille! 2. Aika perus askelmäärä perjantailta, silloin tulee käveltyä paljon kun on tallipäivä! 3. Syksyllä oli aika tosi kiva päivä <3 4. Tältä näytti yks päivä mun ohje koulussa kun tein ranskalaisen leipuri-kondiittoriopiskelijan kanssa croissantteja (joista tuli niiiin hyviä!)


1. Yksi mun lempikouluratsukoista, Charlotte Dujardin ja Valegro! 2. Halloweenina liitelin luudalla pitkin Oulua 3. - 4. Yks päivä onnistuin kaatamaan koulussa nestemäisen väriainepurkin ja sitä meni pöydän ja lattian lisäks mun vaatteillekkin eikä se tietenkään lähtenyt poissa! Onneksi äiti teki jotain taikoja tuolle paidalle ja nyt se on taas puhdas


1. Mää olisin halunnut ottaa selfien, Noppa ei :( 2. Meidän luokkalainen teki lopputyönä hääkakun (minkä kaikki tekee) ja pitihän sitä käydä maistamassa koulun myymälässä! 3. Noppa valtas jonain iltana mun sängyn 4. Tällaisia kuvia multa löytyy ihan liikaa kun koulussa pitää aina avata tuotteiden sisällöt etikettiin


1. Ostin Stadiumista niin mageen juoksuasun, ei pitäsi jäädä auton alle tuo päällä! 2. Wille ja sen creepy auringon valaisema silmä 3. Kaksi takkia on maailman paras idea ikinä, suosittelen kaikille! 4. Kaupan edessä odottelin iskää kaupasta kun se siellä kävi ajotunnin aikana


1. Ei lisättävää 2. Käytiin iskän ja ukin kanssa puuhommissa 3. En voinut melkeen uskoa silmiäni kun huomasin mydayn nousseen mun luetuimmaksi postaukseksi, siinä on ihan hurjan paljon lukukertoja! 4. En todellakaan enää muista miks tuohon aikaan olin koululla mutta olinpahan näköjään silti :D


1. - 2. Zeppeliinissä tuli joskus käytyä, ostin silloin sieltä kuvissa näkyvän ihanan pipon ja huivin. 3. HIHS:iä tuli seurattua tietokoneen kautta kun en paikan päälle päässyt, tuonne haluan vielä joskus! 4. Pikkuveljen talvikengät oli niin hienot, että ihan kuvakin piti ottaa


1. Voin niin hyvin kuvitella Nopan ajattelevan noin! 2. Tallille mennessä oli niin kiva sää! 3. Kuva kertoo, kiva maasto oli (ei tosin samalla kertaa kuin edellinen kuva on otettu)


1. - 2. Olin tuhma lapsi ja karkasin tallille jostain tylsästä koulun tapahtumasta, menin tuolloin Willellä ilman satulaa ja tipuin lumihankeen! 3. Koulussa vahdin luokkalaisen muffinsseja kun ei muuta tekemistä ollut 4. Nopan niin ihana adidog-huppari tuli jokin aika sitten!


1. Tästä aiheesta voisin kirjoittaa niin pitkästi, mutta lyhyesti sanottuna tuosta syystä en ikinä tuu ottamaan lyttykuonoista koiraa, vaikka jotkut sellaiset rodut ovatkin ihania. Koiraparat :( 2. Lukiotunnilta tulee aina lähdettyä etuajassa että ehdin bussiin, muuten joutuisin odottamaan ikuisuuden seuraavaa 3. Noppa jonain aamuna <3 4. Ei lisättävää


1. Jossain tuli tää vastaan ja oli pakko ottaa screenshot :D 2. Koulussa tuli tehtyä muutama torttu joulun alla 3. Glögikakkujakin tein eikä sujunut kyllä ihan ongelmitta mutta saimpas ne kuitenkin tehtyä! 4. Kahvilla muutaman luokkalaisen kanssa


1. Ruokakaupassa näin glitterkukkia, kyllähän niistä piti glitterin rakastajana kuva ottaa 2. Tää kuva naurattaa mua edellen vaikka tän ottamisesta on aikaa, kuinka laiska koiran pitää olla että se syö ruokansa istualleen kurkotellen? :D 3. Tänään kävin Oulussa pikkusiskon kanssa, ostin kuvassa näkyvät farkut ja tuon ihanan lämpimän paidan <3 Ekaa kertaa ikinä onnistuin löytämään farkut, joissa nuo polvien reiät on mulle sopivalla kohdalla, yleensä  ne on liian ylhäällä! 4. Wille ei tykännyt kun joutui pesupaikalle seisomaan kun löysin sen jalasta haavan, onneksi se ei ollut iso ja on jo parantunut!


1. Joulu Noppa <3 2. Virittelin mun pöydälle pikkukuusen ja sen valot oli niin pitkät, että laitoin ne kiertämään pöydän. Tykkään! 3. Jouluaattona tein pikkusiskolle ranskanletin, jonka sekaan letitin lettinauhan 4. Ihana jouluruoka


1. Joskus oli aika nätti ilma 2. Keskiviikkona kuusivuotias pikkusiskoni Helmi pääsi ensimmäistä kertaa tallille mukaan koko syksyn odotuksen jälkeen, kyllä oli tyttö innoissaan kun pääsi taluttamaan jättikokoista Willeä! 3. 14v pikkusiskon mun järkkärillä ottama kuva, odottaa että julkaisen sen instagramissa 4. Wille oli niin hieno kun käytiin raviradalla <3

6 kommenttia:

  1. Olipas kiva kun näitä kuvia oli niin paljon! Aivan ihana toi juoksuasu ja on kyllä kumma, jos sen kanssa jäät auton alle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niitä kuvia olis riittänyt vaikka miten paljon lisääkin... :D Tuo juoksuasu on kyllä ihana, on muuten autot kiertänyt mut kaukaa!

      Poista
  2. Aaaaaiivan ihana tuo teiän Noppa! :D

    http://jennieveliinaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Noi kuvat Willestä ja Helmistä, sydämeni sulaa <3 Hirmu kiva postaus Juuliseni!

    VastaaPoista