26.10.2017

Syysloman vietossa

1.
2.
3.
4.
5.

8.
9.
10.
Täällä ollaan vietetty syyslomaa kuluvalla viikolla ja se alkaakin olla jo loppupuolella. Me jäätiin Nopan kanssa talonvahdeiksi muiden lähtiessä reissuun viikonloppuna ja heti maanantaina kävin räpsimässä nämä kuvat ihan meidän lähellä. Joka paikka oli kauniissa kuurassa pakkasyön jäljiltä ja aurinkokin paistoi, ihan mukava alku lomalle ja päiväkin lähti hyvin käyntiin pienellä ulkoilulla! Illalla kävin ratsastamassa vuokrahevosellani.

Koko lomaa me ei Nopan kanssa kotona olla viihdytty, me käytiin yksi yö mökillä tädin kanssa. Siellä otettiin rennosti, syötiin hyvin ja ulkoiltiin, Noppa tykkäsi kun sai kirmata vapaana pitkin metsiä. Nyt ollaan taas kotona ja huomenna mennään käymään Nopan toisen omistajan luona, jossa tapahtuu jotain hyvin jännittävää!

Tänään päivitin blogin ulkoasua ja muuten tästä tykkäänkin, mutta tuo bannerin reunoille jäävä sininen väri on aivan kamala enkä saa sitä millään poissa. Lukijapalkkikin lakkasi yhtäkkiä toimimasta, mikä bloggerilla oikeen on mua vastaan? Jos joku blogivelho osaa kertoa miten saan ongelmat selätettyä, otan neuvot ilolla vastaan! Blogin nimen ja osoitteen vaihtoa oon myös miettinyt, en tuosta oikein tykkää ja onhan tuo nyt tosi mielikuvituksetonkin... :D

Pakko vielä sanoa, että postauksen kolme viimeistä kuvaa ovat valokuvauksellisesti aivan kamalia, mutta mun oli pakko laittaa ne tähän ihan vaan koska Noppa on niin hauskan näköinen niissä :D Näistä kuvista mun lemppari on ehdottomasti numero viisi, mistä kuvista te tykkäätte?

Ps. Mun ihana ystäväni Vilma teki blogin, käykää ihmeessä kurkkaamassa se tästä linkistä painamalla!

4 kommenttia:

  1. Wau miten kauniita kuvia! Ja ihana Noppa!😍❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Vilmaseni! Ja Noppahan nyt aina on ihana❣️

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! Mun lemppari oli ehdottomasti 8 :D<3

    VastaaPoista